معرفی 200 پایگاه برتر جهان اسلام در بیستمین نمایشگاه قرآن
نوشته شده توسط : chudae

به گزارش روز دوشنبه خبرنگار معارف ایرنا از بیستمین نمایشگاه بین المللی قرآن كریم، در این بخش، فعالیت ها و امكانات پایگاه های اینترنتی و معرفی كوتاهی از هر پایگاه به علاقه مندان ارایه می شود.

همچنین قرار است نسخه تلفن همراه معرفی پایگاه های برتر جهان اسلام از روز دهم ماه مبارك رمضان به صورت بلوتوث در فضای بخش رسانه های دیجیتال در دسترس علاقه مندان قرار گیرد.

* برپایی یكصد غرفه و هشت پایگاه اینترنتی در بخش رسانه های دیجیتال نمایشگاه قرآن

یكصد غرفه و هشت پایگاه اینترنتی در فضایی به مساحت 800 مترمربع در بخش رسانه های دیجیتال بیستمین نمایشگاه بین المللی قرآن كریم برپا شده است.

به دلیل درخواست های بسیار موسسات و نهادها برای حضور در بخش رسانه های دیجیتال نمایشگاه امسال، مساحت غرفه های این بخش كوچك تر شده است.

بخش رسانه های دیجیتال در این دوره از نمایشگاه در بخش غربی شبستان مصلای امام خمینی (ره) تهران برپا شده است.

* جمع آوری كمك های مردمی برای مسلمانان میانمار در نمایشگاه قرآن كریم

بخش ملت و وحدت بیستمین نمایشگاه بین المللی قرآن كریم در راستای كمك به مردم مسلمان میانمار، كمك‌های بشر دوستانه بازدیدكنندگان از این رویداد قرآنی را جمع آوری می كند.

این غرفه نماهنگ هایی به منظور آگاهی بازدیدكنندگان با موضوع مردم میانمار تولید كرده است كه اطلاعات كافی را در اختیار افراد می گذارد و كمك های مردمی جمع آوری شده را در شب های قدر با یك كاروان آسیایی به دست مردم میانمار می رساند.

در سال های گذشته این بخش در نمایشگاه قرآن كمك های مردمی قابل توجهی را به مردم سومالی و سیل زدگان پاكستان ارسال كرده است.

* برگزاری 20 كارگاه و نشست با محوریت رسانه های دیجیتال در نمایشگاه قرآن

20 كارگاه و نشست تخصصی با محوریت رسانه های دیجیتال در بیستمین نمایشگاه بین المللی قرآن كریم برگزار خواهد شد.

كارگاه های وبلاگ نویسی قرآنی، آشنایی با پایگاه های مجازی برتر قرآنی، بازاریابی و فروش نرم افزارهای قرآنی، امنیت در فضای مجازی، كاربرد رسانه های دیجیتال در تبلیغات دینی در سالن كارگاه ها و نشست های نمایشگاه قرآن برگزار می شود.

بررسی و نقد نرم افزارهای قرآنی، جریان شناسی اهانت به مقدسات دینی در فضای مجازی، دشمن شناسی در فضای مجازی (وهابیت، بدعت ها و انحرافات دینی)، بررسی راهكارهای توسعه و ترویج فعالیت های قرآنی در فضای مجازی، آسیب شناسی فعالیت های دیجیتال در فضای مجازی و تقوا و دین مداری در فضای مجازی نیز عنوان دیگر نشست های تخصصی بخش رسانه های دیجیتال در نمایشگاه امسال است.

این كارگاه ها و نشست های تخصصی از روز دوشنبه دوم مردادماه برگزار خواهد شد.

* نمایش فیلم صامت برای روایت بخشی از داستان سوره فتح

بخش نمای نوین بیستمین نمایشگاه بین المللی قرآن كریم، در بخشی از برنامه های خود یك فیلم 10 دقیقه‌ای را به صورت صامت به نمایش در می آورد.

بخش نمای نوین نمایشگاه قرآن در بخشی از برنامه‌های خود فیلمی 10 دقیقه ای رابرای روایت بخشی از داستان سوره فتح در محوطه یاس مصلای بزرگ امام خمینی (ره) تهران به نمایش می گذارد.

محمد فیلی، حمیدرضا نعیمی، قدرت الله صالحی، بهزاد اسدی و محمد علوی از جمله بازیگرانی هستند كه در این نمایش به ایفای نقش می پردازند.

این فیلم كه در شهرك سینمایی تولید شده است به صورت صامت برای مخاطبان به نمایش در می آید.

بیستمین نمایشگاه بین المللی قرآن كریم كه از 25 تیر ماه با شعار 'قرآن، فرهنگ بیداری' در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) آغاز به كار كرده است و تا 24 مرداد ماه ادامه دارد.

فراهنگ 1883**1588





:: برچسب‌ها: تصویر ,
:: بازدید از این مطلب : 132
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 2 مرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: