انتظارات ورزشكاران از مسوولان به حق است
نوشته شده توسط : chudae

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا ،'علی لاریجانی ' عصر امروز در حاشیه بازدید از اردوی تیم های ورزشی در خانه كشتی در جمع خبرنگاران ضمن اظهار علاقه مندی به ورزش كشتی افزود : كشتی یكی از محورهای ورزشی كهن ملت ماست و این ورزش در ایران یك ورزش پهلوانی است .

لاریجانی در ادامه تصریح كرد : چندی پیش عده ای از دوستان ورزشی مشكلاتی را كه در این عرصه وجود دارد با من مطرح كرده بودند و از من وعده گرفتند تا برای تمرین تیم های اعزامی به المپیك لندن و در اردوهای آنها حضور پیدا كنم و خدا قوتی به آنها بگویم .

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در عین حال تصریح كرد : ورزشهای كشتی و وزنه برداری نسبت به سایر ورزشها از سابقه طولانی تری برخوردارند كه امیدواریم این ظرفیت ها در المپیك لندن دستاوردهای خوبی را برای كشورمان به همراه داشته باشد .

لاریحانی در پاسخ به سووالی مبنی بر اینكه وضعیت آمادگی تیم های ورزشی كه از نزدیك رویت كردید چطور می بینید ،گفت : به نظر خوب می آید امیدواریم با همت و تلاش های مستمری كه ورزشكاران در تمرینات خود انجام دادند نتایج خوبی را در المپیك بدست آوریم .

لاریجانی همچنین با اشاره به اینكه رسانه ها اعم از رادیو و تلویزیون باید بیشتر به ورزشهایی نظیر كشتی توجه كنند خاطر نشان كرد: مسوولان نیز باید نسبت به امر ورزش توجه بیشتری را داشته باشند.

وی همچنین در پاسخ به سووال دیگری در مورد اینكه نگاه شما به وزارت ورزش و مباحث مربوط بودجه چیست اظهار داشت : در ردیف بودجه برنامه پنج ساله توجه به مساله بودجه ورزش شده است تا جایی كه برای عمومی سازی ورزش درصدی از بودجه كل دستگاهها را به این مساله اختصاص داده ایم .

**پرسش و پاسخ نمایندگان با وزیر ورزش مفید است

لاریجانی در ادامه درخصوص سوالات نمایندگان پیرامون مسایل ورزشی از وزیر ورزش كه پرسیده می شود اظهار داشت: اینگونه سوالات بیشتر به منظور بررسی مسایل حوزه ورزش می باشد بنابراین این گفت وگوها همیشه مفید بوده است.

وی درخصوص تعلیق فدراسیون ها در مجامع بین المللی خاطر نشان كرد: مجلس نیز در جریان این تعلیق قرار دارد و مجلسیان سعی می كنند به همراه سایر مسئولان اینگونه مسایل را برطرف كنند تا دیگر اینگونه مسایل به تعلیق فدراسیون ها نیانجامد.

در ادامه این گفت وگوها وزیر ورزش و جوانان در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر استیضاح وی كه این روزها در مجلس در بین نمایندگان مطرح شده است گفت: این مسایل شایعه است.

'محمد عباسی' خطاب به خبرنگار فارس اظهار داشت: بحث استیضاح من توسط شما مطرح شده و این مسایل به هیچ عنوان صحت ندارد.

وزیر ورزش گفت: 'بر پدرومادر مطرح كننده صلوات'.

لاریجانی پس از مصاحبه در جمع خبرنگاران از اردوی تیم وزنه برداری بازدید كرد و با اعضای این تیم گفت و گو كرد.

همچنین در این مراسم 'فرهاد دانشجو' رییس دانشگاه آزاد اسلامی ،'محمد عباسی ' وزیر ورزش و جوانان همچنین اعضای فراكسیون ورزش، لاریجانی را همراهی كردند.

همچنین تیم وزنه برداری در پایان با 'علی لاریجانی' عكس یادگاری گرفتند .

سیام**9150**9250 1418





:: برچسب‌ها: باغ ,
:: بازدید از این مطلب : 89
|
امتیاز مطلب : 7
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 مرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: