دشمنان هر توطئه ای را كه توانسته اند علیه ملت ما انجام داده اند
نوشته شده توسط : chudae

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، سردار سرتیپ پاسدار 'علی فضلی' روز شنبه در مراسم افتتاح اولین نمایشگاه اختراعات و ابتكارات دائمی بسیج اظهار داشت: در حوزه های علمی و فناوری گام های خوبی در كشور برداشته شده اما تا رسیدن به قله ها راه درازی در پیش است.

وی با اشاره به اقدامات سپاه در بخش علم و فناوری گفت: افرادی مانند شهید حسن تهرانی مقدم در دوران دفاع مقدس با خمپاره و تجهیزات غنیمتی از دشمن می جنگیدند اما امروز ایران و سپاه به حدی پیشرفت كرده اند كه می توانند موشك بسازند.

جانشین رییس سازمان بسیج مستضعفین در ادامه با بیان فرمایشاتی از رهبر معظم انقلاب در خصوص بسیج خاطر نشان كرد: هر كس كه قلبش برای اسلام، كشور و مردم می تپد بسیجی است.

وی ادامه داد: روحیه بسیجی توانست بسیاری از ناممكن ها را ممكن سازد.

سردار فضلی با بیان این كه دشمن به كارشكنی های خود ادامه می دهد، اظهار داشت: دشمنان بیش از 30 سال است كه از به وجود آمدن حوادثی كه امروز در منطقه رخ داده واهمه داشتند.

وی افزود: امروز مردم منطقه و مردم خاورمیانه بیدار شده اند و دشمنان تلاش می كنند كه آنها را سركوب كنند اما قادر به این كار نخواهند بود.

جانشین رییس سازمان بسیج مستضعفین در ادامه خاطر نشان كرد: مردم ایران همیشه در صحنه حاضر هستند و مسوولان باید در قوای سه گانه قدر آنها را بدانند.

سیام**2022**9132





:: برچسب‌ها: قدیمی ,
:: بازدید از این مطلب : 170
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 مرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: