سوالات آزمون داوطلبان گروه هنر كنكور 91 منتشر شد
نوشته شده توسط : chudae

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایرنا، آزمون سراسری سال 91 دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی كشور از صبح امروز پنج شنبه با رقابت داوطلبان گروه علوم ریاضی و فنی در 346 حوزه امتحانی داخل و 28 حوزه امتحانی خارج كشور به صورت همزمان آغاز شد و با برگزاری آزمون داوطلبان گروه آزمایشی هنر در نوبت بعد از ظهردنبال شد.

سوالات عمومی و اختصاصی داوطلبان آزمون سراسری گروه هنر هم اكنون بر روی پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org قرار گرفته و قابل مشاهده و دسترسی است.

سوالات عمومی و اختصاصی داوطلبان دیگر گروه های آزمایشی كنكور 91 نیز دو ساعت بعد از پایان فرایند برگزاری آزمون گروه آزمایشی آنها بر روی پایگاه اینترنتی سنجش قرار خواهد گرفت.

رقابت های آزمون سراسری امسال، صبح فردا جمعه با برگزاری آزمون داوطلبان گروه آزمایشی علوم تجربی ادامه می یابد و داوطلبان گروه آزمایشی زبان های خارجی در بعد از ظهر و گروه آزمایشی علوم انسانی در صبح شنبه 10 تیر ماه به رقابت با یكدیگر خواهند پرداخت.

كلید تصحیح سوالات عمومی و اختصاص تمام گروه های آزمایشی آزمون سراسری سال 91 نیز از ساعت 15 روز یكشنبه 11 تیر ماه از طریق پایگاه اینترنتی سنجش قابل مشاهده و دسترسی خواهد بود.

نتایج اولیه داوطلبان آزمون سراسری به همراه كارنامه آنها نیمه مرداد ماه منتشر می شود و داوطلبان مجاز نیز از 17 تا 23 مرداد ماه باید برای انتخاب رشته الكترونیكی آزمون خود اقدام كنند.

نتایج نهایی آزمون و انتشار فهرست اسامی پذیرفته شدگان نهایی رشته های متمركز آزمون سراسری سال 91 در فاصله زمانی 15 تا 17 شهریور ماه بر روی پایگاه اینترنتی سنجش قرار خواهد گرفت.

در آزمون سراسری سال 1391 تعداد یك میلیون و 66 هزار و 141 نفر ثبت نام كرده اند كه برخی از آنها در آزمون دو یا سه گروه آزمایشی شركت می كنند و با احتساب داوطلبان چند رشته ای، تعداد یك میلیون و 192 هزار و 293 كارت ورود به جلسه برای داوطلبان صادر شده است.

از مجموع داوطلبان كنكور سراسری سال جاری، 449 هزار و 955 نفر برای حضور در رقابت های گروه علوم تجربی ، ‌325 هزار و 135 نفر در علوم انسانی، 260 هزار و 55 نفر در گروه علوم ریاضی و فنی، 46 هزار و 780 نفر در گروه هنر و 110هزار و 368 نفر در گروه زبان های خارجی متقاضی شده اند.

فراهنگ**1055/1594





:: برچسب‌ها: دوچرخه , گل ,
:: بازدید از این مطلب : 206
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 8 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: