كارنامه عملكردی از فراكسیون زنان مجلس هشتم وجود ندارد
نوشته شده توسط : chudae

طبیب زاده روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار سیاسی ایرنا از تشكیل فراكسیون 'زنان و خانواده' در نهمین دوره مجلس شورای اسلامی خبر داد.

وی با بیان این كه این فراكسیون با حضور 9 نماینده زن در مجلس نهم تشكیل شده است، افزود: فراكسیون زنان با تغییر نام به 'فراكسیون زنان و خانواده' كار خود را در مجلس نهم آغاز كرده و تاكنون دو جلسه نیز برگزار كرده است.

عضو فراكسیون زنان و خانواده مجلس نهم یادآور شد: جلسات این فراكسیون چهارشنبه ها پیش از آغاز جلسه علنی در خانه ملت تشكیل می شود.

طبیب زاده تصریح كرد: در دو جلسه گذشته این فراكسیون، اساسنامه جدید فراكسیون زنان و خانواده مجلس در اختیار پنج عضو جدید قرار گرفت تا نقطه نظرات خود را اعلام كنند.

وی ادامه داد: در جلسات گذشته این فراكسیون برخی از اعضا پیشنهاد كردند آقایان نماینده نیز در این فراكسیون حضور داشته باشند و از نقطه نظرات آنها نیز استفاده شود و در تهیه طرح ها درمورد زنان و خانواده مشاركت كنند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی افزود: اگر آقایان نیز در فراكسیون زنان و خانواده حضور داشته باشند، چانه زنی های خوبی درصحن علنی درمورد مسایل زنان و خانواده ایجاد می شود.

طبیب زاده ادامه داد: بسیاری از اعضای این فراكسیون مخالف حضور آقایان نماینده هستند.

وی همچنین اظهارداشت: اعضای فراكسیون زنان و خانواده بعدازظهر امروز با مسوولان 'مركز امور زنان و امور خانواده' و 'شورای امور فرهنگی زنان' جلسه دارند.

عضو فراكسیون زنان و خانواده مجلس یادآور شد: در این جلسه مشكلات این دو مركز مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.

**رییس فراكسیون 'زنان و خانواده' نمی شوم

طبیب زاده همچنین در پاسخ به این سوال كه آیا نامزد ریاست این فراكسیون است، گفت: وضعیت كنونی فراكسیون زنان و خانواده به گونه ای است كه بنده نمی توانم ریاست آن را برعهده بگیرم به نظر می رسد با توجه به وضعیت كنونی این فراكسیون نتواند ظرفیت لازم را داشته باشد.

وی ادامه داد: بنده در گذشته رییس مركز امور زنان و خانواده نهاد ریاست جمهوری بودم و در این چند روزی كه در مجلس حضور یافته ام متوجه شدم كه چه قدر متقاعد كردن آقایان مشكل است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی افزود: روزی كه ما به فراكسیون زنان و خانواده آمدیم نمایندگان زن كه در ادوار گذشته مجلس عضو این فراكسیون بودند هیچ كارنامه ای از عملكرد این فراكسیون در اختیار ما قرار ندادند.

طبیب زاده افزود: بنده اگر مسوولیت این فراكسیون را بر عهده بگیرم به دلیل آن كه این فراكسیون پتانسیل موجود پیشبرد اهداف را ندارد، نمی توان موفق بود و از طرف دیگر برخی 'لابی گری ها' در این فراكسیون وجود دارد كه بنده رای نخواهم آورد.

سیام/9121**1336





:: برچسب‌ها: دریا ,
:: بازدید از این مطلب : 110
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: