شمار قربانیان حملات موشكی پهپادهای جاسوسی آمریكا به پاكستان افزایش یافت
نوشته شده توسط : chudae

به گزارش ایرنا به نقل از شبكه های خبری، مقام های پاكستانی اعلام كردند، پهپادهای جاسوسی آمریكا با شلیك چند فروند موشك به سوی یك ساختمان مسكونی در بخش 'داتا خیل' در منطقه وزیرستان شمالی پاكستان، باعث كشته شدن تعداد زیادی از مردم بی گناه شدند.

گزارش ها حكایت از آن دارد كه این حمله با هدف قرار دادن یك گروه شبه نظامی طالبان محلی به سرپرستی حافظ گل بهادر صورت گرفته است.

بر اساس اعلام شبكه های خبری سحر و دنیا در پاكستان، در این حملات بیش از 20 نفر كشته اند.

این رسانه ها افزودند: این اولین حمله پهپادهای آمریكایی پس از بازگشایی مسیر تردد خودروهای ناتو در خاك پاكستان در پی عذرخواهی آمریكا از این كشور در قبال كشته شدن 24 نظامی پاكستانی در حمله بالگردهای ناتو در ماه نوامبر (آذر) سال گذشته به پست مرزی سلاله در شمال غربی این كشور است.

سخنگوی وزارت امور خارجه پاكستان روز گذشته بار دیگر حملات پهپادهای آمریكایی به مناطق قبایلی پاكستان را نقض حاكمیت ملی این كشور خواند و گفت: دو كشور قرار است برای رسیدن به راه حلی قابل قبول، برای اینگونه حملات نظامی مذاكراتی را داشته باشند.

مقام های آمریكایی حملات موشكی به مناطق قبایلی را به بهانه از بین بردن شبه نظامیان طالبان عنوان می كنند، اما بر اساس آمارهای موجود این حملات منجر به كشته شدن غیرنظامیان در این مناطق شده است.

آساق ** 1095**1080**1597





:: برچسب‌ها: خانواده ,
:: بازدید از این مطلب : 106
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 17 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: