مدیریت دانشگاه آزاد به دنبال انقلاب فرهنگی در این دانشگاه است
نوشته شده توسط : chudae

'مجتبی اكبری' روز دوشنبه در سمنان شفاف سازی دانشگاه آزاد اسلامی در مدیریت جدید را عامل موفقیت این دانشگاه خواند و افزود: امروز اتاق ریاست دانشگاه اتاق شیشه ای است و شفاف عمل می كند و قابل مشاهده و قضاوت است.

وی گفت: بی شك پرهیز از هرگونه محافظه كاری، بیان صریح مطالب و دوری از هرگونه رو دربایستی سیاسی قطعا دانشگاه را به سر منزل مقصود مطابق با آنچه در اساسنامه و مرامنامه دانشگاه به معنای اسلامی بودن آمده است، می رساند.

اكبری گفت: در دستیابی به این اهداف، نقش روحانیت، اساتید و دانشجویان متعهد به انقلاب و آرمان های آن بسیار مهم است.

وی از تشكل های اسلامی سیاسی در دانشگاه به عنوان مغز متفكر دانشگاه ها نام برد و افزود: امروز ریاست دانشگاه آزاد اسلامی به این امر اعتقاد دارد.

اكبری از ایجاد ستادهای جدید در دبیرخانه تشكل های اسلامی سیاسی دانشگاه با هدف اصلاح سیاسی فرهنگی دانشگاه ها خبر داد و گفت: مركز مطالعات تئوریك و راهبردی، ستاد وحدت حوزه و دانشگاه به مركزیت قم ، ستاد جنگ نرم و كانون های حجاب و عفاف از جمله ستاد ها و معاونت هایی است كه برای اصلاح ساختار فرهنگی سیاسی دانشگاه تشكیل شده است.

مدیركل دبیرخانه مركزی تشكل های اسلامی سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی بر اصلاح فضای دانشگاه ها با هدف اسلامی سازی تاكید كرد و افزود: فعالیت های جدیدی برنامه ریزی و آغاز شده تا دل خانواده های شهدا، جانبازان و دوستداران نظام مقدس جمهوری اسلامی شاد شود و این امر تاكید و خواسته رهبر معظم انقلاب و ریاست دانشگاه آزاد اسلامی است. ك/1

599/508





:: برچسب‌ها: نیویورک ,
:: بازدید از این مطلب : 107
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 19 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: