برگزاری نشست هم اندیشی فدراسیون تنیس با حواشی فراوان
نوشته شده توسط : chudae

به گزارش ایرنا، در این نشست كه به ریاست حمید سجادی معاون وزیر ورزش و جوانان برگزار شد، روسای هیات هاانتقاداتی را در خصوص نحوه عملكرد سازمان لیگ، كمیته استان ها و برگزاری مسابقه های لیگ داشتند.

غیبت كسری غفوری مرد سه شغله فدراسیون تنیس(مدیر امور استان ها، عضو هیات رییسه و رییس كمیته استعدادیابی)برای ادای برخی توضیحات از دیگر حواشی این مجمع بود.

دراین مجمع، مدونا نجاریان نماینده ورزشكاران ازنبود امكانات كافی وعدم حمایت لازم از سوی مسئولان فدراسیون تنیس انتقاد كرد.

وی توجه ویژه فدراسیون تنیس به رده های پایه را مطلوب دانست و گفت: 'اگر تنیس بازان نوجوان و جوانان بدانند كه در آینده به بن بست می رسند، انگیزه های خود را برای پیشرفت از دست خواهند داد.'

حضور نیافتن شهرام دبیری رییس هیات آذربایجان شرقی میزبان رقابت های قهرمانی كشور و پیكارهای بین المللی جوانان ازدیگرحاشیه های این مجمع بود.

در ابتدای این مجمع نیز صورت های مالی و عملكرد سال 90 فدراسیون تنیس و برنامه های عملیاتی سال 91كه معطوف رده های پایه است، به تصویب اعضای مجمع رسید.

رییس فدراسیون تنیس در این نشست خواستار تلاش بیشتر مسئولان تنیس در بخش نوجوانان و جوانان شد و افزود : هر فصل مسابقات منطقه ای ، با رنكینگ برگزارخواهیم كردتا جوانان و نوجوانان با انگیزه بیشتری در مسابقات حضور یابند و این مهم خود باعث كشف استعدادهای نهفته استانی نیز خواهد شد.

وی با اعلام تاسیس انجمن تنیس مدارس درسال گذشته افزود:بایددر این زمینه درسال جاری تلاشهای بسیارجدی صورت پذیردوروسای هیاتهای استانی موظف می باشند در این زمینه پیگیری جدی انجام دهند زیرا آینده تنیس كشور از این راه رقم خواهد خورد.

ورزشی**9122 **1590





:: برچسب‌ها: جشن تولد ,
:: بازدید از این مطلب : 100
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: