درگیری در مرز لبنان و سوریه هفت كشته برجایی گذاشت
نوشته شده توسط : chudae

به گزارش ایرنا از بیروت، مقامات امنیتی شمال لبنان روز سه شنبه اعلام كردند كه درگیری های شدیدی در ساعات گذشته در مناطق مرزی با سوریه بین نیروهای ارتش این كشور با معارضین مسلح آغاز شده است. در درگیری میان دو طرف از خمپاره انداز و مسلسل استفاده شده است.

درگیری ها در پی ورود تعدادی از عناصر معارض مسلح مخالف نظام سوریه به خاك این كشور از طریق منطقه 'الهیشه' در شمال لبنان آغاز شد.

گزارش ها حاكی از آن است كه شهروندان لبنانی ساكن در این مناطق با وجود اینكه درگیری ها در نزدیكی مناطق مسكونی آنها صورت پذیرفته، هیچ آسیبی ندیده اند.

خبرگزاری ملی لبنان نیز اعلام كرد كه حدود 20 خمپاره از طرف خاك سوریه به مناطق شمالی لبنان در نزدیك منطقه 'عكار' شلیك شده است.

بسیاری از اهالی منطقه منازل خود را كه نزدیك مرز بوده، به دلیل درگیری های ماه های اخیر بویژه درگیری های مشابهی كه شنبه گذشته رخ داد و باعث كشته و زخمی شدن تعدادی از شهروندان لبنانی شد؛ ترك كرده اند.

به دنبال ناامنی های گسترده اخیر در مناطق مرزی لبنان و سوریه ؛ هیأت دولت لبنان در جلسه اخیر خود به ریاست 'میشل سلیمان' رییس جمهوری این كشور؛ خواستار تقویت حضور ارتش در مناطق مرزی با سوریه و اتخاذ تدابیر امنیتی برای كنترل اوضاع در این مناطق شد.

خاورم*2024**1030**1651





:: برچسب‌ها: هنر , ژاپن ,
:: بازدید از این مطلب : 114
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: