با وجود فشارهای اتحادیه اروپا،رنو رابطه تجاری خود با ایران را حفظ می كند
نوشته شده توسط : chudae

به گزارش پایگاه اینترنتی روزنامه فرانسوی 'لوپوئن'، با وجود آنكه شركت خودرو سازی پژو- سیتروئن سال جاری میلادی از بازار پُر رونق ایران خارج شد، اما رنو اعلام كرد در نظر دارد به تجارت پرسود خود با ایران ادامه دهد.

بر اساس برآوردها شركت رنوی فرانسه تا پایان سال گذشته میلادی تعداد 93 هزار و 576 دستگاه خودرو كه عمده آنها از نوع لوگان بوده، در بازار ایران به فروش رسانده است كه این رقم در مقایسه با سال 2010 با صددرصد رشد همراه بوده است.

سخنگوی شركت خودرو ساز رنو در گفت و گو با روزنامه لوپوئن با اشاره به استقبال مردم ایران از خودروهای لوگان (تندر ال 90) می گوید: به قواعد جاری در ایران مو به مو عمل می كنیم، تا زمانی كه تقاضایی وجود داشته باشد، به كار خود ادامه خواهیم داد و قصد نداریم این بازار مهم را از دست بدهیم.

چندی پیش نیز 'لوپوئن' در گزارشی به قلم 'آرمین عارفی' با اشاره به خرید بخش عمده ای از سهام پژو - سیتروئن توسط شركت جنرال موتورز آمریكا و فشارهای سیاسی آمریكائیها بر این شركت اذعان كرد كه تنها علت بحران در شركت خودرو سازی پژو- سیتروئن قطع رابطه این شركت با شركت های خودرو سازی در ایران است.

به دنبال انتشار خبری مبنی بر حذف بیش از هشت هزار فرصت شغلی در شركت پژو- سیتروئن فرانسه و تعطیلی یك از شركت های زیرمجموعه این شركت در شهر 'اولنه سو بوآ' (Aulnay -sous-Bois )، 'ژان پی یر مرسیه' نماینده اتحادیه شغلی خودروسازان در این شركت علت این بحران را قطع رابطه تجاری پژو- سیتروئن با شركت های خودروسازی ایرانی اعلام كرد.

مرسیه معتقد است كه بحران در شركت خودرو سازی پژو -سیتروئن و اخراج قریب الوقوع هشت هزار نفر از كاركنان این شركت هیچ ارتباطی با بحران اقتصادی در منطقه یورو ندارد و تنها علت آن مشكلات سیاسی پاریس با تهران و قطع رابطه تجاری این شركت با شركت های ایرانی است.

مترجمام**9041** 1506





:: برچسب‌ها: ژاپن , فیلم , ایالات متحده ,
:: بازدید از این مطلب : 114
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 مرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: